Необхідне обладнання:
1) Акумулятор автомобільний 12 вольт, ємністю 60-70
ампер годин, пусковий струм значення не має.
2) Світильники світлодіодні 12 вольт 6-10 Вт або лампочки
світлодіодні 12 вольт до 10 ват із цоколем типу Е27, тобто таким, як у звичних
Вам лампочках у ваших люстрах, але тоді для таких ламп потрібно купити патрони
або вкрутити їх у настільну лампу.
3) Запобіжник (номінал = 1,5 – 2 сили струму від акумулятора при всіх включених
світильниках). Запобіжник ОБОВ'ЯЗКОВО, бо сила струму короткого замикання
акумулятора буде не менше сили
пускового струму, а це
500-700 ампер, проводи загоряться, пожежа гарантована.
4) Провід ШВВП 2х1,0 або 2х0,75
5) Вимикачі
6) Зарядний пристрій для зарядки акумулятора.
Власний досвід.
Я купив акумулятор українського виробицтва ємністю 62
ампергодини і чотири 12-вольтових
світлодіодних світильники потужністю 6 ват. Вони являють собою алюмінієвий
профіль з наклеєною усередині профіля світлодіодною стрічкою та
закритий пластиковим розсіювачем, довжиною 1
метр.
Продаются також по 0,5 метра або 0,33 метра, потужністю 4,5 - 9 ват.
При монтажі
ОБОВ'ЯЗКОВО дотримуватися полярності підключення світильника, плюс і мінус не
переплутати!
Отже, у мене 4
світильники по 6 ват. Силу струму у
кожному світильнику можемо визначити, поділивши потужність на напругу: 6
ват : 12 вольт = 0.5 ампер. Всього 2 ампери.
Повністю розряджати
акумулятор небажано, бо може вийти з
ладу, краще не більш ніж на 70 відсотків.
Таким чином, при ємності акумулятора 62 ампергодини можемо
використати ємності
62*0,7=43,4 ампергодини.
Назвемо це умовно активною
ємністю нашого акумулятора. Таким чином, залежно від кількості одночасно включених світильників вони будуть
світити безперервно таку кількість годин: активну ємність ділимо на силу струму
-
4
світильники 43,4:2=21,7 години;
-
3
світильники 28,9 години;
-
2
світильники 43,4 години;
-
1
світильник 86,8 години.
Запобіжник плавкий або
автоматичний треба монтувати одразу біля акумулятора. Я поставив плавкий на 5 ампер.
Схема має ось такий вигляд.
Акумулятор Mercurу y процесі зарядки від зарядного пристрою:
Зарядний пристрій автоматичний китайського виробництва з режимом відновлення несправних акумуляторів:
Коментарі
Дописати коментар
Тут можна залишити коментар або звернення